زبان قرآن

رَبِّ اغْفِرْ لی‏ وَ لِوالِدَیَّ وَ لِمَنْ دَخَلَ بَیْتِیَ مُؤْمِناً وَ لِلْمُؤْمِنینَ وَ الْمُؤْمِناتِ وَ لا تَزِدِ الظَّالِمینَ إِلاَّ تَباراً... 28.نوح

زبان قرآن

رَبِّ اغْفِرْ لی‏ وَ لِوالِدَیَّ وَ لِمَنْ دَخَلَ بَیْتِیَ مُؤْمِناً وَ لِلْمُؤْمِنینَ وَ الْمُؤْمِناتِ وَ لا تَزِدِ الظَّالِمینَ إِلاَّ تَباراً... 28.نوح

Welcome ****** خوش آمدید ****** مرحبا بکم @Amadeh_4670
زبان قرآن

به برگ لاله رنگ‌آمیزی عشق
بـه جان ما بـــلا‌انگیزی عشق
اگر این خاکـــدان را وا شکافی
درونش بنگری خونریزی عشق
اقبال لاهوری
رموزُ العشقِ فِی وَرَقِ الشَقَائِــقِ
وَ غمُّ العِشقِ فِی رُوحِ الخَلاَئِــقِ
وَ إِن تَصدَع طِبَاقَ الأَرضِ تَبصِر
نَصیبَ العشقِ مِن دَمِ کلِّ عَاشِقِ»
عزّام
___________
مدیریت وبلاگ: علی رضا آماده
ارتباط با ما: amadeh70@gmail.com

التماست میکنم با من کمی تاکن حسین             درمیان خیل زوارت مرا جاکن حسین
چند روزی میشود چندین گره پیش آمده      جان مولا یک نظرکن این گره واکن حسین
اشک چشمم چند روزی میشود خشکیده است      چشمه چشم مرا مانند دریا کن حسین
قصه عشق من وتوقدمتش دیرینه است         پس بیا در راه عشقمان توغوغا کن حسین
درکلاس تو ندارد دانشی این بی سواد          پس بیا ازدانشت من را تو برنا کن حسین
من ارادت دارم آقا ازقدیم برساقیت             یک نظرکن ومرا مجذوب سقا کن حسین
پادشاهی میکنی برعرشیان وفرشیان            ازکرم فکری به حال زار دنیا کن حسین
بس دراین دنیا بجزتودیدم آقا کورشدم         من تورا میخواهم ومن را توبینا کن حسین
آری  آقا من همانم کزگناه آلوده ام                  التماست میکنم با من کمی تاکن حسین

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی