خاطرات آموزشی من (1):
در دبیرستان متوسطه دوم، دانش آموزان یکی از کلاس ها از روش تدریس دبیر زبان خارجه گله مند بودند. آن ها اظهار
می کردند که دبیر مربوطه علی رغم توانایی علمی، درانتقال مفاهیم درسی ناتوان است.
معاون آموزشی دبیرستان چند بار پیش از ورود معلم با حضور در کلاس منطقا و مصلحا آنها را توجیه نمود که باید بیشتر تلاش کنند. از طرفی نیز با دبیر محترم موضوع را در میان نهاده و از ایشان محترمانه خواهش کرد روش تدریسش را مطابق با قابلیت و توانایی دانش آموزان هماهنگ نماید.
چون که با کودک سر و کارت فتاد هم زبان کودکی باید گشاد